KAM PO POMOČ V STISKI?

Zadnje dni družine preživimo veliko časa SKUPAJ in povsem NORMALNO je, da si zaradi intenzivnejših odnosov začnemo iti na živce in se posledično tudi skregamo. Znašli smo se v neznani situaciji – izolaciji, zato nas preveva mešanica različnih čustev in občutij, od veselja in olajšanja, ker smo lahko več časa s svojimi bližnjimi, do strahu in panike, ker ne vemo kaj vse nam bo epidemija še prinesla. Vsekakor nam v takšni situaciji lahko pomaga ISKREN POGOVOR in dobra mera POTRPEŽLJIVOSTI.

Včasih pa vseeno ne gre in rabimo pomoč. Na voljo je precej oblik pomoči na daljavo, tukaj jih je nekaj izmed njih:

  • TOM telefon  Zveze prijateljev mladine Slovenije: 116 112  in/ali e-pošta: tom@zpms.si  ;
  • Krizno svetovanje po telefonu ali preko spletne klepetalnice ponuja tudi Institut za zaščito otrok in mladostnikov, Lunina Vila;
  • Klic v duševni stiski 01 520 99 00 (vsak dan med 19. in 7. uro zjutraj);
  • Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik 116 123 (24 ur/na dan, vsak dan);
  • Unicef Slovenija odpira telefonsko varno točko na številki 031 510 200, in sicer vsak dan od 9. do 17. ure;
  • Na številko 01 600 93 26 lahko pokličete vsak dan od 16. do 20. ure in z vami se bodo pogovarjali prostovoljci terapevti iz SKZP (Slovenske krovne zveze za psihoterapijo) in vam nudili strokovno psihosocialno podporo. Z istim prostovoljcem ali prostovoljko lahko dogovorite za ponovni klic. Pokličejo lahko starši, otroci in mladostniki, ki se v soočanju z novo situacijo srečujejo z neprijetnimi občutki negotovosti, zaskrbljenosti, naveličanosti in tudi jeze. S strokovnjaki se lahko posvetujejo in se razbremenijo ter dobijo kakšen uporaben nasvet tudi na praktična vprašanja vsakdanjega življenja v izolaciji.
  • V času, ko druge linije niso aktivne, lahko v hudi stiski vedno lahko pokličejo policijo na številko 113 oziroma v primeru poškodb na številko 112.

Dostopnost